chinaadventure.reismee.nl

Vrije dag in Handan en reis naar Guangzhou

Hallo mensen enz.
We zijn nu in guangzhou.
gisteren hadden we een soort van koninginnendag in china.
En marjan (dieren verzorgster van Sammie onze kat) hoe is het met Sammie?

Nina


Hello everybody,

Zaterdag 1Mei hadden we het schema gewijzigd,
want het was een hele heete dag en we moesten heel lang rijden.
Dus we hadden een vrije dag.
We hebben niet heel veel gedaan.
We zijn wel naar een park geweest.

Zondag 2 Mei
We gingen naar Guangzhou met het vliegtuig.
Het was niet zo heel lang vliegen. (2:15 ong.)
Meneer Li en meneer Cheng kwamen nog van ons afscheid nemen.
Ze wisten niet dat wij vandaag gingen.
Erg leuk vond ik dat!
We zijn goed geland.
Het is er heel benauwd in het zuiden!
We hebben een prachtig hotel. (4sterren)

Ps. Hoe is het met Nora????

Groetjes Nady


Hallo iedereen,

Hoe is het met jullie?
Nou met mij gaat het harstikke goed hieronder lees je wat ik vandaag en gisteren gedaan heb!!

Zaterdag 1 mei

Zaterdag was het en soort feest in Handan.
Het was ook lekker weer.
Op het plein was een soort van show daar deden ze mooie dingen.
Daarna gingen we naar een park wat heel mooi was!
Je kon een tempel fotograferen en daar achter zag je een flatgebouw!

Zondag 2 mei

Vandaag gingen we met het vliegtuig naar Guangzhou.
We gingen om 11.40 vliegen en we kwamen om 2 uur aan in Guangzhou.
Het is hier warm en ze zijn de straten en zo aan het repareren.
Dat is wat minder.
In het hotel is het ook leuk alleen zitten we niet op de zelfde verdieping, dat is wel jammer.

Groetjes Amei


hallo mensen die ons volgen,

We zitten nu in Guanzou. In het Victory hotel. Ik ga nog iets vertellen over gisteren
in Handan, in Handan was er een soort feest. er was een spectaculair optreden.
Gisteren waren we ook naar een park in de buurt geweest, echt een mooi park met een tempel.

Dus we zitten nu in Guanzou. We waren met het vliegtuig van Handan naar Guanzou gevlogen, dat duurde 2 uur. Toen we aankwamen was het buiten heel warm/heet/benauwd. Tenminste, vond ik. Nina kon er geloof ik wel tegen. Maar toen gingen we dus met een busje van onze gids naar het hotel. Echt een heel cool hotel.

Nu is het kwart over negen in de avond. 2-5-10

An-Yi

p.s. Leuke reacties, Lincy en ik mis jou ook wel een beetje.


Hallo allemaal

Hier en paar regeltjes van mij.
Het gaat hier uitstekend, maar moeten wel even wennen aan de drukkende warmte.
We hadden met zijn alles echt even een paar dagen rust nodig en doen het dus rustig aan.
We gaan morgen nog even een dagje 'shoppen' alhoewel we er eigenlijk geen ruimte meer voor hebben.
De rest komt weer een volgende keer. Heel veel groetjes van Anke
P.s. Karlijn hopelijk heb jij net zo'n fantastische reis als wij hebben, veel plezier en een goede vlucht.
Yvette ik denk dat ik na deze vakantie wel weer hard moet gaan sporten. Doe jij daar iedereen de groeten het gaat uitstekend met mij en mijn 'sportlijf'.

Anke

Reacties

Reacties

Yvette

Hahahaha, doe ik Anke!!
Je gelooft het nooit, maar ik ben zelfs vanmorgen gaan spinnen i.p.v. vrijdag. Heb net stoomcake gemaakt, was wel lekker, maar kwam niet in de buurt van die van jou........................................maar snel weer meenemen dus!!!!!!!!!

Ik ben benieuwd hoe het bij het 'huis'van Nina zal zijn, hopelijk net zo'n indrukwekkend verhaal voor ons om te lezen!!

Geniet lekker van de warmte, want hier is het erg nat!!

Dikke kus, ook voor 'mijn' meiden.

jeannette

Bijna elke dag wil ik even lezen hoe jullie reis vordert, werkt perfect met jullie uitgebreide verslagen.
Ben ook heel erg benieuwd hoe het in het andere kindertehuis is, hopelijk ook zo'n hartelijke ontvangst als voor Nadie en An-Yi.
Drukkende warmte hebben wij hier vandaag echt geen last van; 8 graden en de heeeeele dag regen, pffff

nou familie van de heuvel en van de Hoek, geniet er nog maar lekker van, ik kijk uit naar jullie volgende berichten....

liefs Jeannette

Ellen Ros

Hai allemaal,
Gelukkig hebben jullie weer een stukje geschreven. We kijken elke dag een paar keer of er iets op staat. We leven heel erg met jullie mee en zijn blij dat jullie het goed naar de zin hebben. En nog eens mooi weer. Nou, hier niet, met bakken uit de hemel, zullen we maar zeggen. Als afsluiting een feest in Handan, alsof het allemaal zo moet zijn. Geweldig, hoor. We zijn benieuwd hoe de ontvangst in het volgende tehuis is.
Lieve groeten uit Voorburg.
XXX
Marco, Lincy en Ellen

Janet van Rijsbergen

Alweer ruim een week in China. Met al jullie belevenissen lijkt het vast al veel langer. En door jullie reisverslagen beleven we het een beetje met jullie mee en snuiven we ook wat China cultuur op.

Liefs, Janet, Antoine, Lyanne en Chantal

Nel Kiewiet

Hallo Chinareisgezelschap, Jullie verslagen weer gelezen en vind het erg leuk om te lezen.Wat een belevenis he! ook voor als jullie weer thuis zijn.
Je ziet ik reageer misschien niet elke dag, maar lees wel hoor.
Groetjes Nel

de zondagjes

Wat hebben jullie een indrukwekkende dag gehad in het kindertehuis. Dat deed An-Yi en Nady vast heel goed. Het was voor iedereen vast wel emotioneel.
Fijn dat de reis zo goed is.

gr. en nog veel plezier

Nora

He, Nady, leuk dat je vraagt hoe het met mij gaat.
Nou ik mis jullie wel, maar hier is het ook best te hebben. Ik schreef toch dat het eten niks bijzonders was.... nou dat heeft die hoteleigenaar zich zeker aangetrokken. Tegenwoordig gooit ie wat kippebouillon over mijn brokjes heen. Smaakt goed, ik eet ze nu steeds op. Ik ga zo weer even lekker verder met voor de TV liggen, zo af en toe naar Peter R. de Vries kijken, maar ook vooral veel mijn oogjes sluiten, want dat is en blijft mijn favoriete bezigheid. Maken jullie nog maar veel plezier daar, dat doe ik hier ook.
:-)

corrie van der zijden

Hallo allemaal
Het lijkt wel of ik zelf in China zit, zo beleef ik jullie avonturen mee. Nu op naar het kindertehuis van Nina en Amei. Hopelijk ook een gastvrij onthaal. Wat zullen jullie veel te vertellen hebben en veel foto's om te laten zien. Ik ben heel benieuwd en probeer iedere dag te lezen wat er aan verhalen bij gekomen is. Geniet van iedere dag en ieder moment het is voorbij voordat je het weet. groeten Corrie van der Zijden.

Elly Buis

Lekker een vrije dag. Kunnen jullie een beetje bijkomen. Hier is het koud en nat. Bij jullie misschien een beetje te heet, maar geniet er toch maar van. Ik blijf genieten van jullie verslag.
Tot een volgende keer.
Elly Buis

dorine santegoeds

Hey beste fam.

Het loopt gelukkig allemaal erg voortvarend als we het zo lezen. Wat een indrukken en ervaringen. Hey kids kunnen de oudjes dit tempo wel een beetje bijhouden!!
We blijven jullie volgen, veel plezier nog en hopelijk nog veel leuks

Groetjes Hans, Dorine, Lisa en Luuk

André en Ine

Héé luitjes, doar in da verre China-land.
Kei gaaf wa gullie doar allemol meemakt.
De portrette die gullie gemakt hed zen trouwes ok kei gaaf.
Wij hier vanuit ons pitoreske Esch wille straks héél gerre de echte verhale die doar bej heure van jullie wel heure.
Ik blef kekke en dus jullie vollege.

Makter iets mois van en geniet mej volle teuge

Houdoe en tot sinas............... van onzen Dré

Leo, Elly, Laurie en Fleur

Hoi allemaal,
jullie zijn flink aan de bloemetjes aan het buiten zetten in het mooie China en wij genieten van de leuke verhaaltjes die de kinderen schrijven.
Maar zeker het bezoek aan het kindertehuis is voor Nady en An-Yi wel heel bijzonder. Deze week zie ik nogal wat vluchten in 't schema staan, dus neem af en toe rust met 'n pilske en 'n wijntje. Veel plezier, wij zijn erbij op afstand, groetjes Laurie Fleur, Leo en Elly

Lies van Berkel

Zijn jullie al een beetje bekomen van de indrukwekkende dag en nu alweer een waardevolle herinnering. Ik mis jullie erg alweer zo'n anderhalve week weg. De krant stond afgelopen week bol met berichten over China, een groot stuk over de expo 2010 in Sjanghai waar China voorgoed een einde wil maken aan aan het ouderwetse imago er worden 70 miljoen bezoekers verwacht, een groot stuk over de jonge chinezen die spottend de xiaozi (te westers) genoemd worden en dan nog de agresieve chinezen die scholen overvallen en daar met een mes tekeer gaan, veel zaken hebben een hoog chinagehalte op dit moment. De dames zijn aardig bedreven in het schrijven heel leuk om te lezen. Geniet met cvolle teugen allemaal een dikke knuffel van ons drietjes Kwint, Rick en Lies

Lincy

hallo familie`s
zo te horen was het erg leuk in Handan en Guanzou.
gaaf dat alleszo goed mee zit, het weer, de gastvrijheid in het thuis.

groetjes lincy

hoi An-yi
jippy je mist mij ook.
ik misje heel erg en dat weet ik bijna helemaal zeker, want ik droom elke nacht over jou.

knuffel van mij
xxxx-jes lincy

Anne Gloudemans

Hoi Nady ik lees zo dat het leuk is daar..

ik mis je wel op de scouting hoor jammer dat je niet mee gaat op rsw..!

maar dit is 10 keer zo leuk ik zal na de rsw wel ff laten weten heoveelste we zijn geworden.!

Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!