chinaadventure.reismee.nl

Zomerpaleis

Amei:

Hoi iedereen!
Vandaag zijn we naar het zomerpaleis geweest met de metro
Het was daar heel mooi!


En er was ook de long corridor daar zie je mij op de foto!
Daar hebben wij gelopen en daarna waren we rond kwart over 4 half vijf terug.
Nina en ik hadden toen lekker gespeelt met een heel lang lint
Daar kon je mooie figuren mee maken.
Nu zijn papa en mama koffers aan het inpakken want morgen gaan we met de trein 4 uur rijden naar Handan daar is Nady geboren.

Groetjes Amei

Nady:


Heey Everybody!

We gingen vandaag naar het Zomerpaleis! (met de metro)
Het was daar echt prachtig en mooi!
Ik vond het niet zo heel leuk dat het elke x zo druk was in de metro!
Soms moest je dringen om in de metro te kunnen.
Je stond soms echt op andermans tenen! (maar wat wel vreemd was: dat oudere mensen opstonden voor kinderen)
Het was wel mooi weer alleen het waaide wel hard.

Bij het Zomerpaleis is de grootste Long Corridor!! ( Dat is waar Amei op zit op de Foto)
Hij was wel erg mooi!
Vooral de gebouwen en de verschillende bomen en planten er was ook een plant en die had prachtige bloesems!!
We hebben van elkaar allerlei foto's gemaakt! (was erg leuk)

Ik sta ook op de foto daar mocht je die kleren aan doen.(die kleren van op de foto)

We zijn ook naar souvernirs winkeltjes geweest.
We hebben vanalles gekocht!
Maar de prijzen waren wel erg hoog!! maar je moet dan gaan afdingen (bieden).

Nou ben ik wel aan het tijds verschil gewend!
Maar ook het eten en de mensen en de tempratuur enz.

Nu zijn wij de koffers aan het inpakken,
want we gaan morgen met de trein.
We moeten wel al om 05:15 s'morgens opstaan!!,
want dan is het minst druk op het station!!
Het is wel 4 uur reizen van Beijing naar Handan (daar ben ik geboren!)
Papa en mama zeiden ook dat je hele mooie dingen tegen kwam!

Groetjes Nady

An-Yi:

Hallo mensen, kinderen, ouders, klasgenoten, melige gevallen, figuren, familie leden, minimensen, groote mensen peoples & Baby`s (????????)

We zijn vandaag naar het Zomer Paleis geweest. Het was echt heel mooi.
Er waren heel veel mooie gebouwen.

Bij de souvenirshops bieden ze een hoge prijs, dan moet je bieden. Best iritant, maar dan moet je gewoon weglopen
en dan geven ze toe dat het een goede prijs was van wat je zei.

Maar china is echt een heel mooi land, maar in de hutongs stinkt het best.
(hutongs zijn smalle steegjes waar vaak arme mensen wonen)
Wij gingen erdoor heen met riksja`s
Dat was geinig.

Ik heb ook veel foto`s gemaakt.

Dat was het.

Morgen gaan we met de trein naar Handan, daar kom
ik vandaan. Het is wel 4 en een 1/2 uur rijden van Beijing naar Handan.
We gaan ook in Handan naar de kindertehuizen.

Dat was mijn text.

Doei.

ANYI !


Nina:

Hoi het is hier heel leuk!
we zijn naar het zomer paleis geweest.
Er was overal natuur (planten, bomen, gras, bloesems en bloemen.)


Ik heb ongelofelijk veel foto's gemaakt maar soms liep hij vast!!!
Op het eind kregen we een verpakt ijsje.
Daarna gingen we met een riksja naar de metro.
Dat hadden we vandaag gedaan.

groet van Nina uit het verre land China!

NB: foto's van de kinderen zelf

Reacties

Reacties

alle peuters van Anke!

We hebben met z'n allen naar de foto's gekeken en de foto van Anke op de muur maakte indruk. Heel veel peuters wisten nog goed dat Anke ver weg zit , helemaal in China, dankzij ons Chinaproject (!?)
We verheugen ons dus op je verhalen, Anke!

liefs van alle peuters en juffies

Ellen Ros

Hai allemaal. Weer een mooie verhaal van de kinderen. Jullie zijn lekker bezig, meiden, gezellig. Nu de lange reis naar Handan. Veel plezier onderweg. Ik hoop dat het een fijne tijd wordt voor jullie allemaal daar, maar vooral voor Nady en An-Yi.
groetjes van Marco en Ellen

Stef Huisman

Hallo allemaal,

Ik heb met veel plezier jullie verslagen van de eerste dagen gelezen. Op deze manier al verslag doen van je vakantie geeft de lezer het idee dat je in China Town Den Haag zit!!
Ik hoef het denk ik niet te vragen of jullie het wel naar de zin hebben!
Ben zeer benieuwd wat de indrukken zullen zijn van de 4 jongste dames op deze fantastische reis.
ik wens jullie allemaal nog een fantastisch vervolg van de nu al geweldige reis door China!!
Hartelijke groeten!!
Stef

Lincy

Hallo iedereen,
Zo te horen bevalt de reis goed. Morgen een grote dag voor An-yi en Nady. Ik ben benieuwd wat de reacties dan van de meiden zijn.

groetjes Lincy

hoi An-yi XD,

ik mis je. telkens als ik jouw begin stukjes lees, herken ik gelijk mijn BFF terug. op school mis ik je het meest. ik draag iedere dag ons kettinkje zelfs in drievliet met martijn`s feestje.( ik was telkens bang dat ik hem zal verliezen).
doei An-yi

Fam. van Helvoort

Klinkt leuk hoor!!! En mooie foto's meiden... fijn om zo alvast een beetje te zien waar jullie zijn...
Heel veel plezier nog en we zijn benieuwd naar jullie ervaringen bij het kindertehuis!
Groetjes Kees en Marjanne en een dikke knuffel van Floor

Saxi

Hey gemaat hoe is het met gemaat heb je het leuk in China ik ben benieuwd wat er nog meer te vertellen staat ik hoop dat je het daar naar je zin hebt.
Wij zijn trouwens ook met de musical bezig wij hebben geen lootjes getrokken ik ben Marit de gene die wou zijn daar ben ik blij mee.
Ik hoop dat je nog leuke dingen gaat doen dag groete van saxi aan Wim Anke Nina en Anyi

Francy

Hallo allemaal

Wat leuk om te lezen hoe jullie je vermaken en wat voor geweldigs jullie zien. Nog heel veel plezier en we blijven jullie volgen!
De hellingskes ut het weppus

Lusthofschool groep 8b

Hallo An-Yi ( en de rest),
Het wordt vandaag een grote dag voor jou, An-Yi! Spannend om naar je stad te gaan waar je vandaan komt. We zijn erg benieuwd hoe je het beleeft. We hebben aardrijkskundetoets... bah! En dictee. Hoe verzint de juf dit!!!! Morgen lekker vrij! Konninginnedag!!!!!!!!!!! Groeten en veel plezier van ons allemaal. Doei.

jettie Bianca en Dorine

Hoi allemaal
Hoe gaat het daar met jullie? Wat een mooie foto's om te zien en leuke verhalen om te lezen. We wensen jullie nog een hele goede reis en dat jullie nog heel veel mogen genieten. Groetjes aan iedereen!!

Yonikee

super leuk wat jullie allemaal hebben gedaan!

xxxjes yoni

Gijs Donkers

Amei van daag op 29 april donderdag is de school uit we hoeven niet naar school 2 weken niet ik probeerde een grap je uit te halen maar het lukte net niet groetjes Gijs C: (: ):!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

suus, marcel en mats

het blijft geweldig om jullie te volgen.
zijn ook heel benieuwd hoe de treinreis is gegaan en natuurlijk ook hoe je het vond An-Yi, te zien waar je vandaan komt.
hier Koninginnedag aan het vieren en 2 weken vakantie.
veel plezier en groetjes aan iedereen.

eva van alphen

hoi wij zijn koninginnendag aan het vieren en het regend heel erg

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!