chinaadventure.reismee.nl

Hutongs en de Muur

Hallo allemaal,

deze dag was echt fantastisch! eerst in een riksja door de hutongs, dan chineese thee drinken in zo'n klein huisje (30 RMB per maand huur en de overheid betaald 80% van de electra als je er in woont) de bewoner (4e generatie) zijn zoon is kung-fu leraar in america (hij laat foto's zien).

daar na een lange reis naar de muur, een mooi rustig stuk.
Iedereen heeft zeer genoten, veel foto's en film kunnen maken en de nodige souvenirs gekocht. het weer zat redelijk mee, het begon te regenen toen we in de bus zaten. Het voordeel van de regen is dat het in het guesthouse erg druk en gezellig was bij terugkomst. lekker gegeten in het guesthouse.

Iedereen vond het een leuke en geslaagde dag, Morgen gaan we naar de Lama temple, gevolgt door de Temple of Heaven en een acrobatic show.

Lekker druk dus.

Dag allemaal, tot morgen,

de van den Heuvel groep (volgens onze gids).

Reacties

Reacties

Yvette

Gave foto, zo lijkt het net of jullie gewoon in de buurt zijn.
Leuk om alle ervaringen te lezen!!!

Ank, ik ben alle gebruikelijke sportlessen al gewoon geweest hoor, goed he! Hadden we niet verwacht he, hahahaha.

Heel veel plezier morgen, klinkt zeker druk, maar geweldig.

xxx

iris

hallo lieve mensen

leuk om een foto van de hele van de Heuvel groep te zien.
Jullie zien er goed en ontspannen uit.goede reis verder

nienke

Beste allemaal,

wel heeeel bijzonder om zomaar ineens op die lange Chinese muur met al zijn historie te staan!
Genoten van de bezoekjes op zondag en vooral ook van de acrobatic show?
Groetjes & tot morgen,
Nienke & Co

Marlene

Daar staan jullie dan, echt aan de andere kant van de wereld en nog wel op DE MUUR!
Ben nu al benieuwd naar jullie foto's van de riksja, de thee en alle Chinese belevenissen. Voor ons nog even wachten.... en voor jullie vooral genieten!
Groeten van ons allen, Marlene

christel

hee families,

mooi mooi, herinneringen komen naar boven.
slik slik
geniet ervan met zijn allen, ik blijf jullie volgen


gr fons, christel, juliet en romeyn

Lies

Wat vreemd om te zien, zo staan jullie daar in China, niet toevallige met z'n allen dagje efteling of zo.
de achtergrond op de foto is overgens erg mooi.
Het hele weekend prachtig weer hier.
groetjes Lies

marina

wat een belevenis zeg!! Blijf genieten, er komt nog zoveel meer.....
heel veel groetjes uit een zonnig Wijbosch.

fam. van der Heijden
speciale groet van Tessa aan Nady en Amei..

Mats

Beste An-Yi en Nina,

Leuke foto op die chinese muur. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben.

Ik ben vandaag als Indiana Jones naar de Fantasy Fair geweest. Het was daar erg leuk, allemaal fantasie dingen. Ik heb daar een ketting en een briefopener gekocht.

Groetjes Mats.

Barbara Bolsius

Geweldig! Geweldig dat JULLIE op de Chinese muur staan! Ik wens jullie nog veel succes!
gr. barbara

Janet van Rijsbergen

Wat een gave foto. Super om zo ook een beetje met jullie mee te reizen, ook al zijn jullie ver weg.

Groetjes,
Lyanne en Chantal

luc van asseldonk

wat leuk dat deze website is aangemaakt zo kunnen we toch nog een beetje meegenieten van China want niet iedereen gaat zo even naar China.

de zondagjes

Wat heerlijk hè ,om in dat indrukwekkend land te zijn.
Veel plezier.

fam. van Roosmalen

toch best vreemd als je jullie zo bij de chineese muur ziet staan. Mooi dat het daar zo super leuk is! en elke dag kijken we naar de mail uit om jullie zo toch te kunnen volgen.

we houden opa elke keer goed op de hoogte.

We wensen jullie nog heel veel plezier! en lezen snel wat jullie weer beleefd hebben.

Groetjes ons allemaal.

karlijn

wauw Anke, dat ziet er echt goed uit op die muur!
Wel raar, vrijdag zeg je nog: zondag sta ik op de muur,en dan sta je er echt, geniet met z'n allen!

Jan Piet en Bing

Hallo, jullie kennen ons niet en wij jullie niet, maar ik heb vandaag gehoord dat we familie zijn. Ik ben Jan Piet, ik woon in Delft en mijn moeder (Ada) is een volle nicht van Wim. Ik hoorde van mijn moeder dat vandaag op de verjaardag van tante Truus werd gezegd dat jullie er niet bij konden zijn vanwege jullie reis en verder werd ook jullie website genoemd. Het aardige is dat mijn verloofde, Bing, ook uit China komt. Ik heb haar in Nederland ontmoet, nadat zij hier is komen studeren. Inmiddels zijn wij ook naar China geweest (eind 2007) en we gaan binnenkort weer, nu met mijn ouders. Later dit jaar gaan we trouwen.

Ik wil jullie heel veel plezier toewensen met het vervolg van jullie reis en veel succes met wat jullie voor de weeshuizen doen!

Groeten,

Jan Piet en Bing

Toppaleis, groep 6

Dag allemaal,

Wij zijn ontzettend jaloers op jullie. Wat ziet die Chinese muur er geweldig uit. Geniet ervan!!

Groetjes van het toppaleis

jeannette

zou zo met jullie willen ruilen ;)
wat geweldig dat jullie daar staan,
even wennen natuurlijk aan de andere omgeving, maar kei leuk
hoe is het eten????
fijn daook dat jullie tijd kunnen vinden voor het web log, ideale manier om iedereen op de hoogte te houden!
tot mails

lieve groet

groep 8b Lusthofschool

Hoi An-Yi en Nina (en de anderen),

Wat hebben jullie al veel meegemaakt. Gaaf dat jullie op de Chinese Muur zijn geweest. Wij volgen jullie via het blog en kijken deze week dagelijks in de klas.
An-Yi, spreek je al chinees? (wil Bas weten)
Groetjes van ons allemaal en wazzzzzzaaaaaaaaaahhhh van Thomas en Martijn.

Annelies

Hi Wim, Anke en de meiden,

Goed om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn en zo te lezen zonder vertraging. De aswolk is precies op tijd opgetrokken. Terwijl jullie helemaal opgaan in een totaal andere cultuur, eten en geuren gaan wij helemaal op in Fabertje. En we hebben goed nieuws: hij heeft zijn verzet na twee weken opgegeven en drinkt sinds vrijdag uit de fles. Dat maken wij dus mee hier in NL ;)) Geniet van de reis en de bijzondere indrukken en tot snel!

Veel liefs, Annelies en Paul

Yonikee

woooooooowwww cool gaaf dat jullie op de Chinesemuur hebben gestaan echt mooi!!

xxxjes familie bergmans( Eric, Franka,Yoni en Zoë)

Femmie

Wow dat jullie echt op de Chinesemuur hebben gestaan!!!
Ik wil dat zo graag ook een keer, dat lijkt me echt heel mooi.
Vooral ik deze foto heb gezien.
Nog heel veel plezier in China.

Groetjes,
familie Rijkers: Jos, Yvonne, Ton en Femke

nora

Ha jullie allemaal.
Beste Nady als antwoord op je ps. van afgelopen zondag,,,,HET IS HIER FANTASTIES.!!!!
die eigenaar loopt zijn benen onder zijn kont vandaan voor mij.
We gaan samen wandelen en fietsen ,en wat hij met het eten doet weet ik niet maar ik eet mijn bakkie in een keer leeg.
vandaag was er,n Channet met een of andere Callie en die zei aan was gekomen,,ik met mijn goddelijk figuur notabene. Allesbijeen maak(en)
ik (we )het prima en genieten we van jullie mooie ver halen en prachtige fotoo,s
Ik moe nu gaan sluiten want die eigenaar moet ik nog uitlaten.
Nog heel veel plezier en tot ziens voor nu,doei en een natte neus van mij(ons) voor jullie allen.
Nora xxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!