chinaadventure.reismee.nl

We zijn in Beijing

hallo gaat alles goed daar? Met mij wel we zijn in china zonder problemen. We hebben een kamer gekregen. Daarna zijn we naar het winkelcentrum gegaan om leuke dingen te kopen en om te eten.

groetjes uit china van Nina!!!!!!!!!!

Hallo allemaal alles goed??

Met mij gaat het ook goed. Het was echt heel saai om 10 uur in het vliegtuig te zitten!!

Frown
Maar iedereen had wel een eigen tv met allerlei dingen erbij. Toen we aankwamen was het al best heet rond de 20 en de 23 graden.
Cool
We hebben een kamer gekregen om er 4 nachten te slapen en we zijn 24 april s'middags ook nog naar het winkelcentrum geweest en daar hebben we ookgegeten.

Het was wel wennen aan het tijd verschil en de temperatuur en alles wat je hier ziet!!

Groetjes van Nady!!

Hallo iedereen,

We moesten wel 10 uur vliegen maar je had aan de stoel een soort t.v.tje en een afstandbediening je kon er vanalles mee doen dat was wel leuk!

Toen we aankwamenmoest ik even wennen dat iedereen chinees was en een andere omgeving.

De temperatuur is hier ook lekker het word morgen 23 graden!!

Tongue out

Dat is wel fijn als we naar de chinese muur gaan!

Het word nog een heeeeeeele leuke en gezellige vakantie!!

Groetjes

Amei

Tongue out

hoi mensen

Cool

als eerst gingen we van amsterdam naar beijing vliegen.

toen we aankwamen gingen we onze koffers pakken, in het vliegtuig had iedereen een eigen tv !

Best Cool !

Wink

Later gingen we met de bus naar ons hotel, in een hutong.

We waren net nog geleden naar het winkelcentrum geweest en zag ik spullen staan die je niet in nederland kan krijgen.

Morgen gaan we naar de chineese muur, vet cool dus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AN-YI

Nog even van iedereen:

Linouk van harte gefeliciteerd met je verjaardag! we gaan er nu een op drinken.

Ronald en Nancy: van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, of moet het nog gebeuren vanwege het tijdsverschil?

In elk geval heel veel geluk samen en daar nemen we er ook een op.

Tot morgen.

Niels van Alebeek

Hallo Amei! We hebben weer gevoetbald vandaag. Maar jammer genoeg hebben we verloren met 7-1. Lauren had gescoord en we hebben wel heel erg ons best gedaan. Daarom kregen we een zakje chips. Veel groetjes van Niels en de rest van het team.

Jeanny p

hallo allemaal
fijn dat het goed is gegaan met het vliegen.
maar hier is het ook 20gr
en morgen 23gr
dus daarvoor hadden jullie niet naar china hoeven te gaan (hahaha)
geniet er lekker van
gr Jeanny en Wim

jarno kemps

Hallo allemaal
fijn dat jullie goed zijn aan gekomen en nog veel plezier bij/op de chinese muur.
Ik zal je berichten goed volgen

lincy

hallo allemaal,
fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat het zo mooi weer is.
het lijk me gaaf om naar de Chinese Muur te gaan.

hai Pun
ik mis je heel erg,
ik hoop dat je het leuk hebt.xxxxxx

de groetjes van ons (Ellen , Marco en Lincy)

Kwint, Rick en Lies

Gelukkig veilig aan land. Amei en Nady klinken al erg enthousiast goed om te lezen. Jullie zijn vast moe en de rugjes stijf van het zitten. Nou fris en fruitig over de muur met z,n allen gelukkig lekker in het zonnetje. Groetjes van ons en een dikke kus van Lies

Ans ,Jo en kinderen en OPA

Hallo. Fijn dat julie een prima vlucht hebben gehad.
Hopelijk allemaal goed geslapen daar in China en van daag met z;n allen over de muur. Lijkt ons ook VET COOL. Hier prima weer en gezellig feest gehad. Vele groeten en veel plezier van alle neven en nichten.
Dikke KUS van ons uit HEESWIJK en van OPA

kai

he an-yi

leuk dat je op de chineese muur bent geweest

veel plezier

groetjes kai

claire

hey An-Yi ,
hoe gaat het met je ? heb je het naar je zin ? ik hoop het wel. waneer ga je naar jouw oude weeshuis ? Ik vind het superlief dat jullie zoveel voor de kinderen kopen en doen , 3 karren vol !!! echt heel lief
nog veel plezier , he
groetjes Claire :P