chinaadventure.reismee.nl

Daar gaan we...

Lieve allemaal

Eindelijk de koffers zijn gepakt en staan klaar. Met heel veel wegen hebben we toch, in onze 5e koffer voor de kindertehuizennog 13 kg kunnen stoppen om nog onder de 80 kg te blijven die we mogen meenemen. We hebben natuurlijk ontzettend veel zin en gaan er een prachtige reis van maken met z'n achten. We kunnen elkaar lekker steunen als het wat moeilijk wordt maar kijken ook ontzettend uit naar zondag om dan met zijn allen op 'de muur'te lopen.

De voorspellingen voor het weer zijn niet zo heel erg warm en kans op regen, maar dat mag de pret niet drukken.

Lieve mensen wij willen jullie allemaal bedanken voor de steun , de lieve woorden, de donatie's en de goederen en zullen er voor zorgen dat het op de goede plek aan komt. Geniet van onze reisverslagen en dan hopen wij weer op hemelvaartdag met een koffer vol mooie verhalen heelhuids terug te komen .

Veel lieve groeten van Anke, Wim en de kids

Jasper, Daan, Kees en Liesbeth

Nady, Amei, Elly en Hans,

eindelijk..... het China avontuur gaat voor jullie beginnen!! We wensen jullie een voorspoedige reis en geniet van alles wat jullie onderweg gaan meemaken.
Wij zullen jullie volgen en zijn nu al benieuwd naar alle verslagen!

Groetjes

Marlene Venderink

Hoi allemaal,
En daar gaan jullie! Geweldig avontuur: de geuren, de kleuren, de mensen, de natuur en niet te vergeten het eten. Alles zal anders zijn! Fijn dat jullie dit met elkaar kunnen en mogen beleven. We volgen jullie "op de voet"!
Tot in mei! Groeten van Dré, Marlene, Tycho en Yara

Ted vd Zijden

Anke en familie al een mooie vakantie gewens. Hans, Elly en kids, ook jullie een fijne, mooie en gezellige vakantie gewenst. Pas goed op elkaar en we zien elkaar vast weer snel.
Ps. Elly, je man ziet er als Abraham best wel knap uit! Er is dus zeker hoop voor de toekomst. Ted vd Z.

jan en jettie

Hallo Allemaal

wij wensen jullie een super mooie reis toe.
We volgen jullie en en kijken uit naar de verslagen

Perry, Bianca, Vincent , Jarno en Menno

Hoi allemaal.
We willen jullie een erg leuke, gezellige. mooie en voorspoedige reis wensen. We hopen dat jullie genieten van alle nieuwe dingen die jullie daar gaan zien en meemaken.
We gaan jullie verhalen zeker volgen.

Groetjes.

Marco Ellen en Lincy

Hai Lieverds, wij wensen jullie een fantastische reis. En natuurlijk blijven wij via jullie verslagen op de hoogte. Lincy kwam tussen de middag thuis met de woorden: 'ik mis An-Yi nu al op school' ...
Geniet ervan en veel liefs van ons

pia & wiil

Eindelijk is het zover, van ons een goede reis gewenst voor jullie allemaal.

René en Lieneke

Het gaat nu echt gebeuren! Jullie zitten bijna in het vliegtuig.... Geniet ervan met zijn alle! En een hele mooie reis teogewenst!

NORA

Goeie morge .
Ik heb prima geslape.
Goei hotel mooi omgeving en vriendelijke mensen, vooral dieen eigenaar daar kunde wel mee lachen.
Aleen het eten is niks bizonders, zo kan ik het thuis ook krijgen.
Maar voor de rest is met mij alles prima ,dus daarover geen zorgen.
Groetjes...NORA.

NORA

Vergeet ik nog te vrage of jullie goed gevloge hebben,tot ziens.

Jessica

Hoihoi,

Hopelijk hebben jullie een goede reis achter de rug en zijn jullie goed aangekomen in China?!
Ik zal de komende dagen jullie website checken om te zien of er nog nieuws is.

Groetjes, Jessica

nienke

wat leuk dat we jullie zo kunnen volgen!!!!!!!!!!
Groetjes, Nienke

Cherine

Yoooo An-Yi,
Wat maak je veel mee! Gozer, ik ben wel jaloers hoor! Maar ik zit nu ook lekker in Curacao haha, maar China lijkt me veel bijzonderder dan Curacao. Ik hoop dat je er nog fijn van gaat genieten!

Lateeeerrr!
Cherinee